Langrendstur uge 5 2023 på Kvitåvatn

Søndag d. 29. januar 2023 kl. 08:00 til søndag d. 5. februar 2023 kl. 19:00

Fredag d. 27. januar 2023 kl. 17:55

Kvitåvatn Fjellstoge, Kvitåvatnvegen 398, 3660 Rjukan, Norway Kvitåvatn Fjellstoge
Kvitåvatnvegen 398
3660 Rjukan
Norway

Langrendstur uge 5 2023 på Kvitåvatn

Fra den 29. januar til 5. februar 2023

Langrendsturen afholdes i den norske Telemark - i området omkring Kvitåvatn Fjellstoge. Området danner en perfekt ramme for børnefamilier og dem, som nyder en fjeldtur i den smukke natur – en tur for alle som bare elsker langrend. Der er muligheder for alpinski i Gaustablikk Skisenter, som er det 6. største alpinområde i Norge.

Kom og oplev en fantastisk uge med langrend og alpin for både nybegyndere, børn og erfarne.

• 80 km langrendsløjper - heraf 7 km lysløjpe.
  • Gaustablikk Skicenter ligger 200 meter fra hytten med 28 nedfarter og 12 lifte
  • Mulighed for fjeldskiture til bl.a. Gausta
  • Hyggedag med Krossobanen
  • En tur med Gaustabanen
  • Udlejning af ski, støvler, pulke, snowboards osv.

Overnatning:
Vi bor i hytter med plads til 6-8 personer i hver hytte. Alle er fuldt udstyret med bl.a. opvaskemaskine, tørreskab, sauna og har 3 soverum og 2 toiletter hvoraf et er med bad. Man deler værelse med de andre klubdeltagere, men der tages højde for forskellige deltager-konstellationer (familie, køn osv.)

Undervisning:
Der tilbydes to gange 2 timers langrendsundervisning. Tilmelding skal ske inden tilmeldingsfristens udløb og er inkl. i prisen.

Afrejse:
Fra Aalborg søndag den 29. januar via færge fra Hirtshals til Larvik / Langesund (færgeafgange 0800/0900)

Hjemkomst:
Fra Larvik/Langesund den søndag 5. februar (færgeafgange 1245/1430)

Pris – HELE UGEN:    Voksne:  DKK 2.100,-        Børn: DKK 1.000,-

Pris – FORLÆNGET WEEKEND (tors.-søn.):   Voksne: DKK 1.100,-     Børn: DKK 500,-

(Prisen er eksklusiv transport, og kan variere en smule fra ovenstående indtil tilmeldinger er på plads). Du skal selv sørge for at komme derop, men de seneste mange år har vi haft held med at fylde bilerne, så det bliver billigere (og sjovere) for alle. Vi deles selvfølgelig om transportomkostningerne. Chaufførerne opfordres til at holde øje med rederiernes kampagner ila. efteråret (typisk omkring Black Friday).

Tilmelding: Depositum betales ved tilmelding og er bindende. Restbeløbet indbetales efter nærmere besked.

Spørgsmål: rettes til koordinator Kathrine Bonde Pedersen, hverdage mellem 16:00 og 20:00 på mobil: 60 56 79 95 eller på kathrine_bonde@hotmail.com

Bemærk: Når du tilmelder dig denne tur, så forstår du og accepterer, at det ikke er en pakkerejse du har købt. Det er et samkørselsarrangement hvor vi slår os sammen for at det skal blive billigere for den enkelte - vi kører sammen, deler hytter og laver mad sammen. Alle hyttedeltagere får små opgaver undervejs.
Der er ingen "teknisk arrangør" på denne tur. Det er ikke en pakkerejse. Du er selv medarrangør qua ovennævnte bidrag. Klubben påtager sig intet ansvar for tab opstået som følge af aflysninger og annulleringer som følge af corona eller nogen som helst anden kendt eller ukendt begivenhed som måtte indtræffe før, under eller efter arrangementet.
Hvis du ønsker forsikringer mod tab eller skader i relation til opståede hændelser, så tegn en privat rejseforsikring.
Du accepterer ved tilmelding, at krav ikke kan gøres gældende mod Aalborg Skiklub, dens bestyrelse som helhed eller mod bestyrelsesmedlemmer individuelt eller mod koordinator for turen.
Hvis du ønsker, at deltage på en tur som er omfattet af Rejsegarantifondens bestemmelser, så er det ikke denne tur.
En klubtur arrangeres på samme måde som i 1970'erne: ved frivillighed, samkørsel i egne biler og fælles hjælp.

Aalborg Skiklub / Kathrine
kathrine_bonde@hotmail.com