Hop til hovedindholdet

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 16. januar 2020 kl. 21:00

Sted

Kvitåvatn Fjellstoge, Kvitåvatnvegen 398, 3660 Rjukan, Norway Kvitåvatn Fjellstoge
Kvitåvatnvegen 398
3660 Rjukan
Norway

Langrendstur Uge 5 Kvitåvatn / Danske Mesterskaber

Arrangementsbeskrivelse

Fra den 25. januar til 2. februar 2020

Langrendsturen afholdes endnu engang i forbindelse med DM i Langrend i den norske Telemark i området omkring Kvitåvatn Fjellstoge. Sammen med alle konkurrencerne, danner området en perfekt ramme for børnefamilier og de som nyder en fjeldtur i den smukke natur – en tur for alle som bare elsker langrend. Der er muligheder for alpinski i Gaustablikk Skisenter, som er det 6. største alpinområde i Norge.

Kom og oplev en fantastisk uge med langrend og alpin for både nybegyndere, børn og erfarne.

• 80 km langrendsløjper - heraf 3 km lysløjpe.
  • Gaustablikk Skicenter ligger 200 meter fra fjeldstuen med 28 nedfarter og 12 lifte
  • Mulighed for fjeldture til bl.a. Gausta
  • En tur med Gaustabanen
  • Udlejning af ski, støvler, pulke, snowboards osv.

Overnatning:
Vi bor i hytter med plads til 6-8 personer i hver hytte. Alle er fuldt udstyret med bl.a. opvaskemaskine, tørreskab, sauna og har 3 soverum og 2 toiletter hvoraf et er med bad. Man deler værelse med de andre klubdeltagere, men der tages højde for forskellige deltager-konstellationer (familie, køn osv.)

Undervisning:
Der tilbydes to gange 2 timers langrendsundervisning. Tilmelding skal ske inden tilmeldingsfristens udløb og er inkl. i prisen. Derudover kan man tilmelde sig Dansk Skiforbunds undervisning tirsdag og torsdag mod et mindre deltagergebyr, der betales kontant på stedet. For DM deltagere der er tilmeldt samtlige konkurrencer denne instruktion gratis.

Afrejse:
Fra Aalborg lørdag den 25. januar 2020 via færge fra Hirtshals til Larvik / Langesund (færgeafgange 0800/0900)

Hjemkomst:
Fra Larvik/Langesund den søndag 2. februar 2020 (færgeafgange 1245/1430)

Pris – HELE UGEN:    Voksne:  DKK 2.100,-        Børn: DKK 1.000,-

Pris – FORLÆNGET WEEKEND (tors.-søn.):   Voksne: DKK 1.100,-     Børn: DKK 500,-

(Prisen er eksklusiv transport, og kan variere en smule fra ovenstående indtil tilmeldinger er på plads). Vi fylder bilerne og deles om transportomkostningerne. Chaufførerne opfordres til at holde øje med rederiernes kampagner ila efteråret.

Tilmelding: Depositum betales ved tilmelding og er bindende. Restbeløbet indbetales efter nærmere besked.

Spørgsmål: rettes til Kathrine Bonde Pedersen, hverdage mellem 16:00 og 21:00 på mobil: 60 56 79 95 eller på kathrine_bonde@hotmail.com

Konkurrencer: Du skal tilmelde dig DM særskilt - på dette link. Husk, at klubben refunderer 50 % af seniorers deltagergebyr og 100 % af børnenes. Læs hvordan her.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >