Vasaloppet 2025 - jeg vil med

Lørdag d. 1. marts 2025 kl. 06:00 til mandag d. 3. marts 2025 kl. 22:00

Søndag d. 1. september 2024 kl. 23:55

Vasaloppsstarten i Berga By, Sälenvägen, 780 67 Sälen, Sweden Vasaloppsstarten i Berga By
Sälenvägen
780 67 Sälen
Sweden

Vasaloppet 2025 - jeg vil med

Vil du løbe Vasaloppet 2025?

Det er 90 kilometer på langrendsski i klassisk teknik.

Krav: ét års seriøs træning forud for løbet giver dig adgang til at deltage i klubturen. Ellers må du vente endnu et år...

Du skal have god fysik for at få en god oplevelse. Det er langt sjovere når man har trænet hele det foregående år.

nyhetsbild_vinter_vasaloppet_2016_startbacken_1350x690-1062x543.jpg

På denne tilmeldingsside kan du tilkendegive, at du er interesseret i, at få tilbud om at deltage på klubbens tur. Endelig tilmelding med de præcise detaljer og betaling kommer senere.

Vi kører derop lørdag morgen - der er løb søndag og vi kører hjem mandag. Vi har et godt koncept med erfarne deltagere - så der er styr på tingene.

Uanset om du rejser med klubben eller rejser selv, så må du gerne tilmelde dig her så vi har lidt styr på fotografering, resultater osv.

Startnummer til selve løbet skal du købe særskilt. Link kommer.

Turen er kun for medlemmer af skiklubber under Danmarks Skiforbund.

Bliv medlem af Aalborg Skiklub ved at klikke her -> (åbner i nyt vindue)

Træning: hvis du bruger Strava kan du dele din træning med os andre på dette link (åbner i nyt vindue).

OBS: Sørg for, at du har private rejse- og afbestillingsforsikringer som passer til din risikoprofil.

Turen arrangeres efter billigste metode: fælles transport, madpakker og overnatning i 4 sengs rum på pensionat eller sommerhus.

Carsten Helmuth Pedersen
mette.carsten@gmail.com