DM langrend - jeg bestiller en seng

Onsdag d. 31. januar 2024 kl. 16:00 til søndag d. 4. februar 2024 kl. 11:00

Lørdag d. 27. januar 2024 kl. 16:00

Lassalyckan Langrendsarena, Idrottsgatan 8, 523 33 Ulricehamn, Sweden Lassalyckan Langrendsarena
Idrottsgatan 8
523 33 Ulricehamn
Sweden

DM langrend - jeg bestiller en seng

Til deltagere i DM langrend 2024 og deres ledsagere

Gælder booking af seng fra onsdag 31/1 til søndag 4/2

Vi har lavet en aftale med Hotell Lassalyckan lige ved skistadion. De giver os fordelagtige priser fordi vi står for koordinering af bookningerne (du kan altså ikke booke direkte på hotellet).

Du indkvarteres på 2-4 personers værelser med andre deltagere af samme køn og samme alder i det omfang det er muligt.

Hvis du har familie/venner/klubkammerater du gerne vil dele værelse med forsøger vi at koordinere det således, at så mange som muligt får deres ønsker opfyldt. Det hele er dog "først til mølle" princippet”

Du betaler depositum ved bookningen og der kan reserveres én seng per bestilling. Du kan læse om værelserne på dette link, men det er altså ikke et værelse du booker, men en seng.

Ved bestillingen kan du i fri tekst beskrive hvis du gerne vil bo sammen med nogle bestemte navngivne personer.

Tirsdag den 24. oktober og tirsdag 21. november holder stævneledelsen møde og fordeler de tilmeldte i de tilgængelig rum á henholdsvis 2, 3 og 4 senge.

Pris per døgn inkl. morgenmad:
Seng i et 2-sengsrum 750 SEK
Seng i et 4-sengsrum 550 SEK
Seng i et 4-sengsrum m/køkkenniche 800 SEK
Priserne er baseret på at værelserne fyldes op - det kan blive anelse dyrere hvis der står en tom seng, men så er komforten også jo også tilsvarende højere.

Forplejning:
Frokost (lunch) kan købes per dag for ca. 155 SEK
Aftensmad kan købes per dag for ca. 195 SEK
Kosten er afvekslende og rigelig.
Der er også mange muligheder for at spise nede i byen (15 minutters gang) hvis man trænger til afveksling.

Stævneledelsen tager forbehold for prisstigninger og ændringer i vilkår og datoer som påberåbes af hotellet. I så fald informeres du straks om eventuelle ændringer.

FAQ
Kan jeg bare booke et 4-personers rum og så finde nogle klubkammerater til sidst som vil bo sammen med mig? Nej, du skal booke én seng af gangen til hver deltager.

Kan jeg booke en seng til min kone/kæreste/ven som ikke deltager i konkurrencerne? ja - foretag to bookinger og husk at skrive navn i begge bookinger, at I skal bo sammen.

Kan jeg booke flere senge i én bestilling? Nej, der kan kun bookes én seng af gangen - fordi så er det nemmere at aflyse en bookning hvis det bliver aktuelt. Men du må gerne foretage fire bookinger i streg og så selv kræve depositum op hos dine venner.

Kan jeg ikke bare booke direkte til hotellet? Nej, det er ikke muligt for stævneledelsen har forhåndsreserveret hele hotellet og hælper alle deltagerne med at komme på plads tidligt. Denne kæmpebooking giver os bedre priser og stor fleksibilitet på hotellet.

Hvornår betaler jeg restbeløbet? Når sengene er fordelt overfører vi depositumet til Hotell Lassalyckan med dit navn og ved udtjekning foretages den endelige afregning direkte med hotellet.

Hvad hvis valutakursen ændres undervejs? Værdien i svenske kroner af de indbetalte kr. 1000 svinger med valutakursen frem til den dato hvor beløbet overføres.

Hvad hvis jeg fortryder min bestilling eller bliver syg og må blive hjemme? Indtil tirsdag 21. november kan du frit afbooke igen og dine penge kommer automatisk retur. Derefter skriver du en mail til info@dmlangrend.dk og stævneledelsen prøver at sælge din plads igen.
Hvis du afbooker senere end 3. januar 2024 så hænger du på depositum. Vi vil dog gøre meget for at få din seng solgt helt frem til sidste dag.

Andre overnatningsmuligheder i Ulricehamn: Der er talrige hytter på Airbnb eller du kan bo på det udmærkede Hotell Bogesund nede i byen (tæt ved søbadet).

Danmarks Skiforbund
info@dmlangrend.dk